DRAUGAUKIME FACEBOOK‘E
Savivalda
Lopšelyje-darželyje veikia savivaldos institucijos – lopšelio-darželio taryba ir mokytojų taryba.
LOPŠELIO-DARŽELIO TARYBA – aukščiausia savivaldos institucija, telkianti vaikų tėvus, mokytojus, visuomenės atstovus, rėmėjus svarbiausiems lopšelio-darželio veiklos uždaviniams spręsti.
Lopšelio-darželio tarybos sudėtis:
Pirmininkė – Alytė Kurauskienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo auklėtoja.
Sekretorė – Danguolė Valackienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo auklėtoja.
Nariai:
- Loreta Botvičienė (ikimokyklinio ugymo auklėtoja metodininkė),
- Alma Dabulienė (auklėtojos padėjėja),
- Aldona Cholevinskaitė (auklėtojos padėjėja),
- Laura Andriuškevičienė (tėvų atstovė),
- Laima Liutkauskienė (tėvų atstovė),
- Laima Micevičienė (auklėtojos padėjėja) ,
- Vaida Stravinskienė (tėvų atstovė).
Lopšelio-darželio taryba:
- Numato švietimo įstaigos veiklos perspektyvas, aprobuoja įstaigos nuostatus, Vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo organizavimo tvarką;
- Inicijuoja šeimos ir lopšelio-darželio bendradarbiavimą;
- Prižiūri įstaigos ūkinę ir finansinę veiklą;
- Svarsto įstaigos struktūros pakeitimo klausimus;
- Teikia siūlymus dėl įstaigos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius ir intelektualinius išteklius;
- Gali sustabdyti kitų savivaldos institucijų sprendimų įgyvendinimą, kol jų teisingumą bei teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos.
MOKYTOJŲ TARYBA – nuolat veikianti savivaldos institucija. Ją sudaro lopšelio-darželio vadovai, visi įstaigoje dirbantys mokytojai, asmens sveikatos priežiūros darbuotojai, kiti ugdymą organizuojantys darbuotojai.
Pirmininkė – Rasa Naujalienė, lopšelio-darželio direktorė.
Sekretorė – Rima Šalaševičienė, priešmokyklinio ugdymo pedagogė metodininkė.
Mokytojų taryba:
- Aptaria praktinius lopšelio-darželio ugdymo organizavimo klausimus;
- Analizuoja ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus;
- Analizuoja lopšelio-darželio veiklos ir ugdymo programų realizavimą;
- Aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią veiklos kryptį, švietimo nuostatas;
- Skatina naujovių paiešką ir patirties sklaidą;
- Kartu su įstaigos specialiaisiais pedagogais, sveikatos priežiūros darbuotojais sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, poilsio ir mitybos klausimus.