Biudžetinė įstaiga
Daugų g. 8, LT-62172 Alytus
Tel. 8 (315) 76 560, 8 (315) 76 561
Juridinių asmenų registras
Kodas 191055484

Savivalda

SAVIVALDA

 

Lopšelyje-darželyje veikia savivaldos institucijos – lopšelio-darželio taryba ir mokytojų taryba.

 

LOPŠELIO-DARŽELIO TARYBA – aukščiausia savivaldos institucija, telkianti vaikų tėvus, mokytojus, visuomenės atstovus, rėmėjus svarbiausiems lopšelio-darželio veiklos uždaviniams spręsti.

 

Lopšelio-darželio tarybos sudėtis:

PirmininkėAlytė Kurauskienė, vyresnioji auklėtoja.

SekretorėDanguolė Valackienė, vyresnioji auklėtoja.

Nariai:

  • Loreta Botvičienė (vyresnioji auklėtoja),
  • Alma Dabulienė (auklėtojos padėjėja),
  • Aldona Cholevinskaitė (auklėtojos padėjėja),
  • Saulius Ivoška (tėvų atstovas),
  • Laima Liutkauskienė (tėvų atstovė),
  • Laima Micevičienė (auklėtojos padėjėja) ,
  • Vaida Stravinskienė (tėvų atstovė).

 

Lopšelio-darželio taryba:

  1. Numato švietimo įstaigos veiklos perspektyvas, aprobuoja įstaigos nuostatus, Vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo organizavimo tvarką;
  2. Inicijuoja šeimos ir lopšelio-darželio bendradarbiavimą;
  3. Prižiūri įstaigos ūkinę ir finansinę veiklą;
  4. Svarsto įstaigos struktūros pakeitimo klausimus;
  5. Teikia siūlymus dėl įstaigos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius ir intelektualinius išteklius;
  6. Gali sustabdyti kitų savivaldos institucijų sprendimų įgyvendinimą, kol jų teisingumą bei teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos.

 

MOKYTOJŲ TARYBA – nuolat veikianti savivaldos institucija. Ją sudaro lopšelio-darželio vadovai, visi įstaigoje dirbantys mokytojai, asmens sveikatos priežiūros darbuotojai, kiti ugdymą organizuojantys darbuotojai.

 

PirmininkėRasa Naujalienė, lopšelio-darželio direktorė.

SekretorėRima Šalaševičienė, priešmokyklinio ugdymo pedagogė.

 

Mokytojų taryba:

  1. Aptaria praktinius lopšelio-darželio ugdymo organizavimo klausimus;
  2. Analizuoja ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus;
  3. Analizuoja lopšelio-darželio veiklos ir ugdymo programų realizavimą;
  4. Aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią veiklos kryptį, švietimo nuostatas;
  5. Skatina naujovių paiešką ir patirties sklaidą;
  6. Kartu su įstaigos specialiaisiais pedagogais, sveikatos priežiūros darbuotojais sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, poilsio ir mitybos klausimus.